Letališko vozilo Z6 HYBRIDdrive




Zelen. Hiter. Zanesljiv.
Varovanje podnebja in okoljska ozaveščenost sta danes temeljni vrednoti naše industrije. Številna podjetja to že vsak dan na najrazličnejše načine vključujejo v svoje delo in proizvodnjo. Trajnost je tudi osnovni del strategije podjetja ZIEGLER. Podjetje ZIEGLER si je zadalo tudi poslanstvo zagotoviti, da pri razvoju novih tehnologij v duhu okoljske ozaveščenosti ni treba žrtvovati zmogljivosti. ZIEGLER s predstavitvijo prvega Z6 s hibridnim pogonom ponovno postavlja mejnik v revoluciji letalskih gasilskih vozil.
Trije različni tipi pogona
Z6 HYBRIDdrive se lahko poganja na tri različne načine: izključno z elektromotorjem, konvencionalno z motorjem z notranjim izgorevanjem (dizel) ali s tehnologijo HYBRIDdrive. Pri slednjem električni motor in motor z notranjim izgorevanjem delujeta z roko v roki v inteligentnem omrežju. To pomeni, da se Z6 HYBRIDdrive na letališčih običajno vozi izključno na elektriko. Ustrezen doseg celo pomeni, da je glede na vozni profil več kot 80 % voženj mogoče opraviti z elektriko. V aplikacijah, kjer na letališčih šteje vsaka sekunda, pogon Z6 HYBRIDdrive v celoti pokaže svoje prednosti. Električni motor in motor z notranjim zgorevanjem pospešita vozilo, ki tehta do 39 t, do najvišje hitrosti na neprekosljiv način. Tu so vrednosti na ravni podvozja 8×8 z dizelskim pogonom.
Če je treba baterijo napolniti, je kot običajno na voljo polna pogonska moč dizelskega motorja običajnega Z6. V nasprotju s trgom ZIEGLER ne sledi trendu zmanjševanja velikosti in tako zagotavlja popolno in dolgotrajno zanesljivost delovanja. Če moč elektromotorja ni na voljo, so še vedno izpolnjene vse normativne zahteve. ZIEGLER je tako rešil izziv razvoja najboljšega alternativnega koncepta pogona na svetu za letališka gasilska vozila. Združuje vidike trajnosti, je hitrejši od katerega koli primerljivega izdelka in zagotavlja običajno zanesljivo delovanje.
5 najpomembnejših dejstev o Z6 HYBRIDdrive:
* Neprimerljive vrednosti pospeška med alarmom: odzivni čas je enak kot pri podvozju 8×8
* Vožnja brez emisij med premikanjem ali nadzorom (do 40 km/h)
* Konvencionalno obratovanje (dizel) ostaja neomejeno (standardi in norme so torej v celoti upoštevani)
* Preizkušene sistemske komponente SCANIA, ki zagotavljajo visoko zanesljivost delovanja in optimalno dobavo rezervnih delov
* ZIEGLERjev prispevek k "zelenim letališčem" in dodana vrednost za upravljavce letališč
Video posnetki
