IME IN NASLOV PRODAJALCA

Ime in sedež podjetja 
LIVE SAFE d.o.o., gasilska, protipožarna zaščita in trgovina d.o.o,
skrajšano LIVE SAFE d.o.o., Bakovska ulica 2, 9000 Murska Sobota

Naslov
LIVE SAFE d.o.o.
Bakovska ulica 2
9000 Murska Sobota 

T: +386 41 890 112 
E: info@livesafe.si

Davčna številka (ID/VAT): SI15447421
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 9150056000
TRR: SI56 0245 0026 4276 343

Kontakt
E: info@livesfe.si , trgovina@livesafe.si
T: 08 200 20 012
M: +386 41 890 112

2.  SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNE TRGOVINE

Podjetje LIVE SAFE d.o.o., gasilska, protipožarna zaščita in trgovina s spletno trgovino www.livesafe.si, ponuja spletno prodajo gasilske opreme, spekter osebne zaščitne opreme, taktičnih oblačil in opreme, uniforme in zaščitna sredstva.
 
Nakup je enostaven in dostopen 24 ur dnevno. Storitev in uporaba spletne trgovine je brezplačna. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajo se podatki oddani ob naročilu.

Ko kupec pošlje povpraševanje, s tem sprejme splošne pogoje poslovanja, ki so objavljeni na strani www.livesafe.si, prav tako sprejme druge pogoje in spremembe, ki so objavljeni s strani podjetja LIVE SAFE d.o.o.. Spletni nakupni proces med LIVE SAFE d.o.o. in kupcem, urejajo ti splošni pogoji in Zakon o varstvu potrošnikov.

Registracija

Uporabnik spletne trgovine se registrira in ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je znano le uporabniku in je tajno. Dolžnost uporabnika je, da svoje geslo uporablja le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu. Nakup je možen tudi brez registracije, z vnosom osebnih podatkov.

Postopek registracije v spletni trgovini

Registracija v naši spletni trgovini vam omogoča hitrejši nakup, spremljanje naročil, dostop do ekskluzivnih ponudb in obveščanje o novostih. Sledite tem preprostim korakom, da ustvarite račun in začnete nakupovati.

1. Izbira možnosti za registracijo

• obiščite našo spletno stran in kliknite na gumb "Registracija".
• če že imate račun, lahko preprosto kliknete na "Prijava" in se vpišete s svojim uporabniškim imenom in geslom.

2. Vnos osebnih podatkov

V obrazec za registracijo vnesite svoje osebne podatke, kot so:

• Ime in priimek
• E-poštni naslov
• Geslo (izberite varno geslo, ki vsebuje vsaj 8 znakov, vključno z malimi in velikimi  črkami ter številkami)
• Telefon (neobvezno, a priporočljivo za lažjo komunikacijo pri dostavi)
• Naslov za dostavo (dostavni naslov, če želite, da vam izdelek dostavimo na drug naslov)

3. Privolitev v pogoje uporabe

Pred zaključkom registracije se morate strinjati z našimi Pogoji uporabe in Politiko zasebnosti. Preberite jih, da boste seznanjeni z našimi pravili in postopki varovanja vaših osebnih podatkov.

4. Zaključek registracije

Ko izpolnite vse zahtevane informacije, kliknite na gumb "Pošlji". Po uspešni registraciji boste prejeli potrditveno e-pošto z informacijami o vašem računu. S tem boste lahko začeli nakupovati in upravljati svojo profilno stran.

5. Dostop do svojega računa

Po registraciji se lahko vedno prijavite v svoj račun s svojim e-poštnim naslovom in geslom, da spremljate zgodovino naročil, nastavitve dostave ali spremenite podatke.

Z registracijo v naši spletni trgovini boste imeli dostop do hitrejšega nakupovanja, enostavnega sledenja vašim naročilom ter prejemanja posebnih ugodnosti in popustov. V primeru težav ali vprašanj smo vam vedno na voljo preko naše pomoči uporabnikom (trgovina@livesafe.si).

3.  CENE

Navedene cene so izražene v evrih (€) in že vključujejo DDV (davek na dodano vrednost), skladno z veljavno slovensko zakonodajo. Cene, ki so navedene so redne cene po katerih se artikli prodajajo. Cene se lahko spreminjajo dnevno in brez predhodnega obvestila. Ob povpraševanju ali naročilu veljajo cene v tistem trenutku, razen v primeru, ko je napaka pri ceni. Kljub nadzoru in preverjanju cen se lahko zgodi, da je napaka pri ceni. O tem bomo obvestili kupca v najkrajšem možnem času in zadevo rešili v zadovoljstvo obeh strani. Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s cenami ali želite več informacij o naših izdelkih, nas lahko kadarkoli kontaktirate.

4.  NAROČILO

Ob naročilu in plačilu po predračunu, kupec prejme predračun, ki velja 3 delovne dni. Ob naročilu se predračun samodejno pošlje na naročnikov elektronski mail. Poslan  predračun še ne pomeni, da je izdelek dejansko na zalogi. Podjetje LIVE SAFE d.o.o. mora dejansko potrditi naročilo, v nasprotnem primeru se smatra, da je predračun samo neobvezujoča ponudba. Naročilo in predračun se hrani v naši podatkovni bazi. Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal račun, mu ga lahko ponovno pošljemo. Ob tem mora navesti podatke o kupcu.

PREKLIC NAROČILA - KUPEC

Oddano naročilo lahko prekličete v roku 1 (ene) ure po oddanem naročilu, brez kakršnih koli stroškov, po preteku določenega časa preklic naročila ni več možen. Ob preklicu navedite podatke naročnika in številko naročila.

ZAVRNITEV NAROČILA S STRANI PRODAJALCA

Podjetje LIVE SAFE d.o.o., lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa in če se naročilo smatra za sumljivo.

Prav tako se lahko zavrne spletno naročilo, ki je personalizirano – narejeno po meri naročnika in njegova vrednost presega 300,00€ ter se od naročnika zahteva naročilnica. Podjetje se tako zavaruje pred morebitnimi vračili blaga, ki so personalizirana – narejena po meri naročnika in jih ne bo mogoče prodati drugam.

5.  MENJAVA/VRAČILO BLAGA, REKLAMACIJA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, ima kupec pravico do vračila blaga največ 14 dni od prevzema blaga, brez kakršnega koli navajanja razlogov za vračilo. Izpolni se obrazec za vračilo blaga in se ga pošlje na e-naslov trgovina@livesafe.si.

Obvestilo o vračilu mora biti pisno in obvezno na OBRAZCU ZA VRAČILO. Znesek prejetega plačila (kupnine) se vrne na način kot je bilo plačilo izvedeno in sicer za znesek vrnjenega blaga po računu. Če je bila zaračunana poštnina in se vrača vso blago iz naročila se vrne tudi znesek poštnine.

Vračilo blaga/artiklov se lahko izvede samo v primeru, če artikli še niso bili uporabljeni in imajo originalno embalažo in etikete. Vrnjeno blago mora biti tudi nepoškodovano v nespremenjeni količini ter z nepoškodovano originalno embalažo. V primeru poškodovanega, umazanega in uporabljenega blaga ter z vidno uničeno embalažo, si pridružujemo pravico o zavrnitvi vračila. V primeru če je embalaža poškodovana, se kupcu lahko zaračunajo manipulativni stroški glede na vrnjen artikel, saj za prodajalca to pomeni, da je ta artikel brez originalne embalaže vreden manj. Stroške vračila blaga krije kupec. Ob vračilu je potrebno priložiti tudi originalen račun.

Menjava blaga

Menjava blaga ni možna. Možno je vračilo in oddaja novega naročila. V primeru napačne velikosti, barve ali drugega razloga, lahko blago vrne, skupaj z originalnim računom ter obrazcem za vračilo. Vrnjeno blago mora biti tudi nepoškodovano v nespremenjeni količini ter z nepoškodovano originalno embalažo. O vračilu nas obvesti na trgovina@livesafe.si, ter na svoje stroške vrne blago na sedež podjetja, z naše strani pa bo prejel povrnjeno kupnino za vrnjene artikle.

Ob naročilu novega blaga, velja cena ki je aktualna ob novem naročilu. To pomeni če naroča enak izdelek kot ga je vrnil, spremenil je le velikost, in se je spremenila cena tega artikla, dobi artikel po ceni ob ponovno oddanem naročilu. Prejšnji nakup nima povezave z novim naročilom.

Vračilo poškodovanega blaga - reklamacija

Če je bila pošiljka poškodovana, vidno odprta in manjka vsebina, je potrebno sprožiti postopek reklamacije. V tem primeru je zaželeno, da se prejeta pošiljka fotografira. Poskrbeli bomo za rešitev reklamacije, v najkrajšem možnem času. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile bomo vrnitev blaga in reklamacijo zavrnili.

Za reklamacijo vezane na prodajalca se upošteva:

• če blago ni takšno kot jo je prodajalec izrecno obljubil.
• če je prodajalec poslal napačne izdelke (napačna količina, barva, druga (napačna) velikostna številka, ki se razlikuje od naročene).
• če blago odstopa od naročenega.

V zgoraj navedenih primerih se blago lahko reklamira. Blago se osebno prinese na sedež podjetja Bakovska ulico 2, 9000 Murska Sobota, oziroma po predhodnem dogovoru pošlje po pošti. V tem primeru stroške pošiljanja poravna kupec. Izpolni se tudi REKLAMACIJSKI ZAPISNIK.

Reklamacija - Garancija

Garancija se uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob uveljavljanju garancije je obvezna predložitev računa nakupa ter izpolnjeni zapisnik o reklamaciji. Blago se osebno prinese na sedež podjetja Bakovska ulica 2, 9000 Murska Sobota, oziroma po predhodnem dogovoru pošlje po pošti.

V Sloveniji je uveljavljanje garancije za artikle urejeno z Zakonom o varstvu potrošnikov, ki določa pravice potrošnikov v primeru, ko kupljeni artikel ne ustreza pogodbenim pogojem (npr. če ima napako). Garancija je lahko zakonsko določena (zakonska garancija) ali pa je podana prostovoljno s strani prodajalca (prostoizbirna garancija).

Postopek uveljavljanja garancije

1. Pogoji za uveljavljanje garancije

Garancija se lahko uveljavlja, če izdelek ni skladen s pogodbo. To pomeni, da ima napako, ki jo je mogoče uveljaviti v obdobju, ko je izdelek še v garanciji. Zakonska garancija za blago, kupljeno v Sloveniji, traja 2 leti. V tem obdobju mora prodajalec brezplačno popraviti ali zamenjati izdelek, če ima ta napako. Če gre za prostovoljno garancijo, pa so pogoji in trajanje odvisni od prodajalca.

2. Postopek uveljavljanja garancije

Obrniti se je treba na prodajalca. Garancijo mora potrošnik uveljavljati pri prodajalcu, pri katerem je bil artikel kupljen, oziroma pri pooblaščenem serviserju, če je tako določeno.

Obrazložitev napake: Potrošnik mora jasno navesti, kaj je napaka na izdelku, in predložiti dokazilo o nakupu (račun, dobavnico, ipd.).

Določitev obravnave napake: Po prejemu zahteve mora prodajalec preveriti stanje artikla in napako. Če gre za napako, ki jo je možno odpraviti, jo mora prodajalec brezplačno popraviti, zamenjati ali vrniti denar.

3. Možnosti rešitve

Popravilo izdelka: Če je napaka popravljiva, mora prodajalec zagotoviti popravilo brezplačno.

Zamenjava izdelka: Če izdelka ni mogoče popraviti ali če se popravilo ne izvede v razumljivem času, lahko potrošnik zahteva zamenjavo izdelka.

Vračilo kupnine: Če zamenjava ali popravilo nista mogoča, ima potrošnik pravico do vračila denarja.

4. Pogoji za uveljavljanje garancije

• Garancijo je možno uveljaviti, če je izdelek še vedno v garancijskem obdobju.
• Napaka mora biti napaka, ki je nastala v času garancije in ni posledica napačne uporabe.

Pomembno:

• Potrošnik mora napako sporočiti prodajalcu v razumnem času (po navadi v 2 mesecih od odkritja napake).
• Garancija ne pokriva napak, ki so nastale zaradi nepravilne uporabe ali poškodbe izdelka s strani uporabnika.

Tako lahko potrošnik v skladu z zakonodajo uveljavlja svojo garancijo, da zagotovi, da bo njegov artikel v primeru napake popravljen, zamenjan ali pa bo prejel povrnitev stroškov.

6. PLAČILNI POGOJI

• Plačilo po povzetju (plačilo dostavni službi). Ob plačilu po povzetju vam dostavna služba zaračuna znesek naročila s poštnino.
• Plačilo po predračunu. Naročeno blago kupec po prejemu predračuna plača na TRR podjetja, ki je naveden na predračunu in se sklicuje na št. predračuna.
• Plačilo s kartico (Mastercard, Maestro, Visa, ...).

7. DOBAVNI ROK IN DOSTAVA

Dobavni rok je zaradi širine asortimenta raznolik. Vseh artiklov nimamo na zalogi. V večini primerov je dobavni rok od 1 do 14 dni (okvirni rok dobave), prvi dan se šteje dan po plačilu predračuna oz. uspešno opravljenega naročila. Če naročenega artikla nimamo na zalogi, ga bomo naročili pri dobavitelju in vam ga poslali, ko ga prejmemo. Če artikel ni na zalogi pri dobavitelju, vas bomo o tem obvestili.
 
DOSTAVA

Dostavo opravlja POŠTA SLOVENIJE. Če je artikel na zalogi se ta z dostavno službo dostavi v predvidenem dostavnem roku 1-5 dni. Dostava se izvrši na naslov, ki ste nam ga navedli ob registraciji ali ob oddanem naročilu. Oziroma če ste pod opombe navedli drug naslov. Cena dostave je 4,90 € z DDV. Ob nakupu nad 100 € (z DDV), je dostava brezplačna.

8. OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem je možen v našem poslovnem prostoru, na naslovu Bakovska ulica 2, 9000 Murska Sobota, po predhodnem dogovoru. Prevzem je možen, če navedete osebni prevzem ter ko vam sporočimo, da je vaše naročilo pripravljeno za prevzem.


9. PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje (prodajalec) LIVE SAFE d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V podjetju LIVE SAFE d.o.o. si prizadevamo zagotavljati najvišjo raven zadovoljstva naših strank in rešiti vse pritožbe ter spore hitro in učinkovito. V primeru, da imate kakršne koli pomisleke, težave ali nezadovoljstvo glede nakupa, vam omogočamo jasen in enostaven postopek za uveljavljanje vaših pravic.

1. Pritožba v zvezi z nakupom

Če niste zadovoljni z izdelkom ali storitvijo, vas prosimo, da nas o tem obvestite čimprej. Pritožbo lahko vložite pisno (po e-pošti ali po pošti) in v njej navedete:

• Podatke o nakupu (datum nakupa, številka računa, ime in priimek).
• Opis težave ali napake, zaradi katere niste zadovoljni z izdelkom ali storitvijo.
• Morebitne dokaze o napaki (fotografije, video posnetki, drugi dokazi).

2. Obravnava pritožbe

Ko prejmemo vašo pritožbo, jo bomo obravnavali v najkrajšem možnem času, običajno v roku 15 dni od prejema. V primeru, da potrebujemo dodatne informacije, vas bomo kontaktirali in pojasnili, kako bomo nadaljevali s postopkom reševanja.

3. Reševanje spora

V primeru, da pritožbe ni mogoče rešiti zadovoljivo v okviru običajnega postopka, ponujamo možnost reševanja spora na naslednje načine:

a) Vračilo blaga in povračilo kupnine

Če izdelek ne ustreza pogodbenim pogojem (ima napako ali je poškodovan), imate pravico do vračila blaga in povračila celotne kupnine.

b) Popravilo ali zamenjava izdelka

Če izdelek ni skladen s pogodbo, vam bomo po vašem izboru ponudili popravilo ali zamenjavo izdelka.

c) Posredovanje tretje osebe

V primeru, da se spora ni mogoče rešiti z neposrednim dogovorom, vam lahko pomagamo s posredovanjem preko zunanjega mediatorja ali pa vas usmerimo na pristojne institucije (npr. Tržni inšpektorat Republike Slovenije, Center za informiranje o potrošniških pravicah) za nadaljnjo obravnavo.

4. Kontaktni podatki

Za vse pritožbe, vprašanja ali potrebe po dodatnih informacijah nas lahko kontaktirate na naslednje načine:

• E-pošta: info@livesafe.si
• Telefon: 08 200 20 012
• Mobitel: +386 41 890 112
• Po pošti: LIVE SAFE d.o.o., Bakovska ulica 2, 9000 Murska Sobota 


Pomoč potrošnikom

Vse naše stranke obravnavamo s spoštovanjem in profesionalnostjo. Verjamemo, da je odprt dialog ključ do uspešnega reševanja morebitnih težav, zato smo vedno pripravljeni sodelovati in poiskati najboljšo rešitev.

Podjetje LIVE SAFE d.o.o. skladno z zakonskimi normativi, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

V primeru nesporazuma lahko zahtevo za izvensodno poravnavo podate na tej spletni povezavi.


10. OBVESTILO O AVTORSKIH PRAVICAH

Vse vsebine na naši spletni strani, vključno z besedili, slikami, videoposnetki, grafiko, logotipi, oblikami, informacijami, programi in drugimi materiali, so zaščitene z avtorskimi pravicami in drugimi pravicami intelektualne lastnine. Avtorske pravice in vse druge pravice intelektualne lastnine so v lasti podjetja LIVE SAFE d.o.o. ali njegovih licencodajalcev.

Uporaba teh vsebin brez izrecnega dovoljenja lastnika pravic je prepovedana. Vse pravice, ki niso izrecno podeljene, so pridržane. Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, distribuiranje, spreminjanje, predvajanje ali kakršnakoli druga oblika uporabe vsebin na tej spletni strani brez izrecnega dovoljenja podjetja LIVE SAFE d.o.o.. Za vsa vprašanja ali poizvedbe o uporabi zaščitenih vsebin nas lahko kontaktirate na info@livesafe.si.

11. POMOČ UPORABNIKOM

V primeru če potrebujete kakršno koli pomoč pri spletnem nakupu ali imate kakšno vprašanje za katerega niste našli odgovora na naši spletni stani, nas lahko kontaktirate po telefonu ali e-mailu.

KONTAKT

E: info@livesfe.si , trgovina@livesafe.si 
T: 08 200 20 012
M: +386 41 890 112

DELOVNI ČAS
Ponedeljek - petek: 08:00 - 16:00
Sobota, nedelja in prazniki: ZAPRTO

12. PODATKI O SPLETNIH STRANEH

Podjetje LIVE SAFE d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja, dopolnjevanja ali odstranjevanja vsebin na tej spletni strani kadarkoli in brez predhodnega obvestila. To vključuje, a ni omejeno na, spremembe izdelkov, cen, storitev, informacij, promocij, vsebine spletne strani ter pogojev uporabe.

Kljub našim prizadevanjem za zagotavljanje točnosti in ažurnosti informacij, ne jamčimo, da so vse informacije na spletni strani popolne, natančne ali brez napak. Za morebitne spremembe, napake ali nezanesljivosti ne prevzemamo odgovornosti. Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da boste redno preverjali morebitne spremembe.

13. AVTORSKE PRAVICE 

Vsebine, ki se nahajajo na spletnih straneh so v lasti podjetja LIVE SAFE d.o.o. ali ima podjetje LIVE SAFE d.o.o. za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja LIVE SAFE d.o.o. je prepovedano.

Murska Sobota, 03.06.2025